آموزش رمان نویسی | خانه رمان

مقالات, اخبار و آموزش رمان نویسی

آموزش رمان نویسی | خانه رمان

مقالات, اخبار و آموزش رمان نویسی

پرسش و پاسخ: فرهاد

سوال فرهاد: با سلام خدمت شما دوست عزیز . جوانی هستم که همیشه با قدرت خیالم توانسته ام داستان هابی را برای خودم ساخته و مرور کنم.بالاخره روزی تصمیم گرفتم که افکارم را به وسیله ی قلم بر روی کاغذ بنگارم که در صورت محیا شدن شرایط آن را به چاپ رسانم تا بتوانم عقاید خودم را در دنیای پهناور و بی انتهای عشق به دیگران منتقل کنم.  به چندین انتشارات سر زدم و هرکدام یک پاسخ مشخص دادند و این بود که فعلا هیچ رمانی را چاپ نمیکنیم و در حال تعلیق می باشیم. حال در انتظار یک روزنه روشن در این وضعیت تاریک می باشم.  

  فرهاد عزیز سلام

بنده اطلاع دقیقی از کار ناشرینی که شما با آنها برای چاپ آثارتان گفتگو کرده اید ندارم. اما این را می دانم که ناشرین بسیاری در حال انتشار رمان هستند و هیچ دلیلی وجود ندارد که انتشارات بخواهند چاپ پرسودترین کتاب هایشان را تعلیق کنند. امیدوارم بتوانید آثارتان را چاپ نمایید. موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن 1394/05/09 ساعت 08:39 ب.ظ

منم وضعیت شما رو دارم. اگه میشه یه کمک به من کنید. شاید بتونیم باهم موفق بشیم. ممنون. یاسمن

سلام
دوستان می توانند از تجربیات هم بهره ببرند
خوشحال می شوم خانه رمان نویسی به این امر کمک کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد